Saturday, February 6, 2010

رحت المعرض هييييييييييييييييه

رحت المعرض يوم الخميس بعد الشغل
الطريق كان واقف جدا عشان تذاكر حفله عمرو دياب فى الاستاد
بس الحمد لله وصلنا
مخدناش وقت كتير كنا عارفين هنجيب ايه
كنت انا وزيزا وطمطم
انا جبت قصص زهور
وجبت الجنس الثالث ليوسف ادريس
وجبت طبعا كتاب لوصفات الاكل
السنة اللى فاتت شفت د/ نبيل فاروق
كان نفسى السنة دى اشوفه
يلا حصل خير
مبسوطة كتير انى رحت المعرض
كدة بقالى 12 سنة باروح مفوتتش غير مرة واحدة كان اخويا فيها تعبان
اصل عيب عليا اوى الناس تيجى للمعرض من محافظات تانية وانا اللى بينى وبينه شارع ماروحش
دى اخر اخباراتى
وعندى حاجات كتير والله عايزة اتكلم فيها بس كسل معلش
سلاماااااااااااااااااااات

8 comments:

عايش... ولكن !!!! said...

قوليلى ايه الاخبار هناك اصل
انا ان شاء الله هروح الاسبوع ده

adel said...

اغلب المدونين كلنا كنا هناك النهاردة
:P

HeBa said...

يا بختك

ده أنا نفسي أروح بس مش بقدر

Tamer Nabil Moussa said...

الف مبررررررررررروك

والله نفسى اروح بس كسل ومش بحب اروح لوحدى خصوصا دة سفر

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى

Hossam said...

heyyyyyyyy
على فكرة وحشتنيى جدا والله العظيم
انا كمان روحت المعرض والطريق كان واقف بردة واشتريت كتب كتير وحضرت توقيع كتاب احمد الصباغ وسحر
كان يوم جامد جدا واكيد هكتب عنه
لو اعرف انى قريبة من المعرض كنت قبلت انا وكام مدون كدة
c ya
bye bye

He and She said...

wallahi bravo 3liki

لاسع افندى said...

هو لسه فيه كتاب وكمان بيعملوله معرض

كلامى ده طبعا مقصود بيه المحافظات المغضوب عليها وخصوصا الصعيد



تحيه لاسعه

Lady E said...

كوين وحشتيني يارب تكوني بخير وفي احسن حال

ويارب يكون اللي مانعك عن التدوين خير