Monday, July 28, 2008

ربنا يرحمك يا تيتا

تيتا اتوفت انهاردة الساعة تلاتة الفجر
انا اسفة ان كان بقالى كتير مش زرتك بس والله كنت بابقى مشغولة ساعة ما يروحوا لك او باكون نايمة
كمان احنا مش كنا بنيجى كتير عشان انتى عارفة بابا تعبان
صدقينى يا تيتا كنت باحبك يمكن مكنتش قريبة منك اوى لانى مش كنت باقعد معاكى كتير
لكن انتى عارفة لما جيتى عندنا كنت باحبك اوى
البيت كان كله حلو وانتى معانا
مكنتش باتخانق انا واخواتى خالص وكمان اختى مش كانت بتتعب
كمان بابا وماما كانوا مبسوطين اوى
كنتى بركتنا يا تيتا
عارفة يا تيتا لما جدو الله يرحمه مات زعلت اوى لانى كنت باحبه بس اللى صبرنى انك موجودة عشان تجمعينا فى بيتك
دلوقتى مين هيجمعنا
خايفة يا تيتا كل واحد يتشغل باللى عندة وننسى بعض اكتر ما احنا اصلا بعيد عن بعض
ماما لما راحت لك انهاردة قالت ان وشك كان زى البدر
وكنتى بتضحكى وتهزرى
كان نفسى اشوفك يا تيتا وكنت ناوية بكرة اجيلك
بس انتى سبقتينى
تيتا انا باحبك ومش عايزاكى تكونى زعلانة منى عشان مش كنت باجيلك
بس انا كنت باكلمك فى التليفون
عارفة انه مينفعش وانى كنت مقصرة بس سامحينى يا تيتا
تيتا ربنا يرحمك انتى كنتى طيبة اوى ومكنتيش بتزعلى حد خالص

12 comments:

marktwain said...

البقاء لله
و اللهم اسكنها بدار خير من دارها و ابدلها بأهل خير من اهلها
اللهم ماجعلها من اهل الجنة مع الصديقين و الابرار
الله ما ءامين

di el2mr said...

البقاء لله
وربنا يرحمها يارب ويغفر لها ان شاء الله

اسلام صديق said...

البقاء لله ربنا يرحمها ويجعل


مثواها الجنة

الفارس الدهليزى said...

البقاء لله

ربنا يرحمها ويرحم اموات المسلمين جميعا

ويجمعنا واياهم في جنات النعيم

.. عرفت الموت كشئ مروع لا يخفف من بلواه شئ الا بالايمان ..

البقاء والدوام لله وحده

admelmasry said...

البقاء لله
يارب تكوني بخير

blue-wave said...

ربنا يرحمها ويصبركم

هبههههووب said...

البقاء لله
اللهم ارحمها وارزقها فسيح جناتك
وصبر اهلها وذويها

me said...

عارفة الكلام اللى كتبتية دا هو اللى ساعات بقولة لنفسى تقريبا يوميا حتى بعد ما تاتا اتوفت من 5 سنين
الحمد لله على قضاء الله
ربنا يصبركوا و الله يرحمها ادعولها و افتكريها دايما عشان متسبكيش ابدا

تشااااااااااااااوووووووووووو

HeBa said...

البقاء لله

ربنا يرحمها ويجعل مثواها الجنة

ويصبركم

طمنيني عليكي

funckydoctor said...

اسكنها الله فسيح جناته
عارفة أكتر حاجة هى محتاجاها دلوقتى دعواتك
وبكده فعلا هنكون مبسوطة منك

Unknown said...

البقاء لله

اسف اني اجي ظرف زي ده ربنا يجعلها اخر الاحزان سارب ويخليلك والديكي يحموكي ويحافظوا عليكي

بجد هزيتين اوي وانتي بتقولي مين هيحمينا
ربنا يصبرك علي بعادها ويارب الزياره الجايه يكون خبر يسعدك

ربنا يصبرك

موناليزا said...

لله ما اخذ ولله ما اعطى وكل شئ عنده بمقدار
البقاء لله
لو بتحبيها بجد ادعيلها دايما هى فى امس الحاجة دلؤتى لدعائك
ربنا يرحمها ويغفرلها ذنوبها