Thursday, September 27, 2007

بداية

الحمد لله
نجحت السنة اللى فاتت
برغم انه ليس كاملا لكنه نجاح
بقيت فى بكالريوس رابعة يعنى خامس سنة ليا فى الكلية
اولا مش مصدقة انى كبرت للدرجة دى
اوك مش كبرت اوى بمنظور ناس كتير يمكن يقولوا انتى لسه عيلة
فعلا انا لسة عيلة
لسة باسمع اغانى اطفال لسه باحب اللعب والعرايس
بس مش دة اللى مخلينى اقول انى عيلة
جوايا حاسة انه مهما مرت سنين انا لسة صغيرة
حاسة انى لسه فى اولى
سعات باحس ان الزمن وقف معايا
صوتى وشكلى وقلبى ومشاعرى كلها لسة صغيرة
اوقات بالاقينى كبرت
१००
سنة بسبب مشاكل مرت بيا لكن ارجع تانى والاقينى لسة عيلة
سعات باحسد نفسى على روقان بالى فى اوقات كتير (عيلة بقى)
لكن لما بتيجى مشكلة
دنيتى كلها بتتلغبط وزى ما بيقولوا باشيل طاجن ستى لحد ما المشكلة تتحل

ثانيا وهى دى المشكلة اللى حصلت
لما دخلنا الكلية انا كنت مختارة من زمان انى اشتغل فى مشروع معين
اتنقلنا بين تلات مجموعات
وفى الاخر الدكتور موافقش على مجموعتنا
دنيتى انهارت واحلامى اختفت من قدامى
عدا على اصعب ايام مش هاقول اصعب ايام فى حياتى لكنها كانت ايام صعبة اوى
دعينا ربنا كتير انه يعمل اللى فيه الخير
كلمنا ناس كتير

بس الحمد لله الدكتور وافق بعد معاناة
الحمد لله

8 comments:

خيرالدين said...

الحمد لله
لاطعم للبسمة الا بعد العناء

نزلى طاجن ستك وريحى دماغك

Vague said...

اهم حاجة انك تكوني عارفة ان ربنا هو السبب
ولا الدكتور ولا اي حد تاني هو السبب

admelmasry said...

الف الف مبروك

محمد مصطفى said...

مبرووووووووك
و عقبال التخرج

Muhammad Mammdouh said...

الف الف مبروك .........
اقولك على حاجة غريبة ....
انا بقى بحس انى انا الى بكبر وكل الناس زى ماهى وحاسس كمان ان هايبقى عندى خمسين سنة والى حواليا زى مهما بشكلهم واحتياجاتهم ومشاكلهم وكل حاجة ..........
قولى الحمد لله
وكل سنة وانتى اطيب واحدة فى العالم

marktwain said...

مبرو و الله يون في عونك في المشروع حاولي تنجزي فيه قبل نص السنه



بالمناسبة انتى في هندسة حلوان

dramaqueen said...

e7na
****
شكرا ليك
حاضر هانزله

Vague
*****
اكيد ربنا هو السبب
اشكرك على مرورك

ادم باشا المصرى
*************
الله يبارك فيك يا مان

مادو
****
ميرسى اوى ليك

محمد ممدوح
********
كل سنة وانت طيب
بلاش تشيل نفسك اكبر من طاقتك كدة هتنفجر

مارك توين
********
شرفنى مرورك
اه انا فى جامعة حلوان

admelmasry said...

علي فكرة حلوة جدا
الكلمة اللي في الارشيف