Thursday, January 15, 2009

تانى تانى راجعين للمزاكرة تانى

ازيكم كلكم
وحشتونى الكام يوم اللى فاتوا
رجعت ازاكر تانى
هو مش مزاكرة اوى زى ايام الكلية
لكن انا باخد كورس تكنولوجيا صناعية
فى مكان بعيييييييييييييييد اوى عنى
الكورس حلو اوى
والمهندس طيب خالص
المشكلة بس فى المسافة
الكورس فى النهضه وانا فى مدينة نصر يعنى بهدلة اخر حاجة
وباركب اتوبيس وانا راجعة
وباقف فيه
ودى حاجة انا مش متعودة عليها لكن اهو تغيير
القعدة فى البيت ممله
وفى ظل ظروف البورصه وحالة التجميد فى اغلب الشركات
ماعتقدش هاقدر اشتغل قريب
زعلانة بس عشان مش باعرف اكلم اصحابى
دايما عايزة انام ومهيسة لانى طبعا باصحى بدرى اوى بعد ما كنت بانام لحد الظهر
المهم انى مبسوطة انى باتعلم حاجة جديدة وباشوف ناس جديدة
وربنا يسهل واكمل على خير
الكورس مدته ثلاثة شهور
يعنى قاتل لاى ملل

5 comments:

romansy said...

اول تعليق



ل



رومانسى

romansy said...

بس النجاح حلو
والحركه احلى
ايوه كده عاوزين نزود الانتاج فى مصر

princess said...

زى ما انتى قلتى حلو ان الواحد يحاول يتعلم حاجة جديدة
وكل حاجة وعايزة تعب يا جميلة:)
ربنا معاكى
تحياتى

Unknown said...

خير ربنا يوفقك ويسرلك
فعلا القعدة بدون حاجة مملة جدا هتتعودي ع الأتوبيس والشعلقه فيه اصبري هيخلصة التلات شهور وهتنسي حكاية التكاسي تماما ههههههههههههه
ربنا يكرمك ويوفقك
مودتي

Nabil said...

السلام عليكم.......

هى القعده فعلا حاجه ممله؟؟؟؟؟؟

محدش عاجبه حاله.هههههههههه

ربنا يوفقك فى الكورس وتشتغلى كمان ويارب الازمه الاقتصاديه تخلص قبل ما اتخرج

^_^

اطيب تحيه وتمنياتى بدوام التوفيق